کلوپ هواداران سریال کره ای وسوسه

کلوپ هواداران سریال کره ای وسوسه
همه چی درباره وسوسه
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلوپ هواداران سریال کره ای وسوسه و آدرس vasvase123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





1111111111111111

good bye


نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت22:03---22 شهريور 1391
عالي بود لطفا به وبلاگ منم سربزنيد};-};-};-};-};-};-};-};-};-

Maryam
ساعت15:11---15 فروردين 1391
Salam mishe aks hay bishtari bezarin vali vaghan tterekoondin

پردیس
ساعت21:17---21 اسفند 1390
بازم عالی بود.

نرگس
ساعت12:01---21 اسفند 1390
اره می بینم خیلی سریال جالب وقشنگی راستی ممکنه بعدازسریال مزخرف ترسا یه سریال کره ای پخش کنن من که مشتاقانه منتظرم راستی می دونی بیوگرافی سوبین خواهرجیوبین چیه من که خیلی دوستش دارم لطفا اگه می دونی برام بذارش دوباره می گم حالم ازمکزیکی ها بهم می خوره کاش همشون بمیرن ممنون که بامن هم نظری منتظر جوابت می مونم موفق باشی من عاشق سریال وسوسه بودم وهستم

نرگس
ساعت17:28---16 اسفند 1390
منم خیلی خیلی ناراحتم که وسوسه داره تموم می شه خیلی گریه کردم دلم برای ایونجی وگیون ووتنگ می شه الهی براشون بمیرم من هم ازمکزیکی ها وسریال های کثافتشون با اون بازیگرهای زشتشون متنفرم حالم ازشون به هم می خوره کاش بمیرن جای وسوسه باید یه سریال کره ای پخش بشه وگرنه دیگه شبکه شون بدرد هیچی نمی خوره نفرین به فارسی وان ومکزیکی ها همشون فدای یک تارموی کره ای ها بشن من فقط فارسی وان رو به خاطر سریال های کره ایش نگاه می کنم
پاسخ:منم همین طور...همه ی سریال های کره ای قشنگن...49 روز رو میبینی؟


ساناز
ساعت10:28---14 اسفند 1390
سلام گلم من تازه باوبت اشناشدم ازوب سایت کلوپ هواداران وسوسه به وبت امدم خیلی قشنگه.من عاشق این سریالم.وای ازوقتی فهمیدم این هفته وسوسه تموم میشه خیلی ناراحتم ازالان دیگه دلم خیلی خیلی براش تنگ میشه .چرابه جاش سریال کره ای پخش نمیکنن ازمکزیکی متنفرم.چرابایدبه این زودی وسوسه تموم بشه چرا؟دلم برای گیون وو وایون جی تنگ میشه خیلی دوسشون دارم.
پاسخ:آره....باید کره ای میذاشتن


sajad
ساعت8:36---12 اسفند 1390
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ منم سر بزن منو با نام سکه ساز myfcلینک کن
پاسخ:ok


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 12 اسفند 1390برچسب:ایونجی,پوستر, ] [ 8:19 ] [ مین سوهی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 51772
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

بک لینک طراحی سایت